Lugn dag utan huvudvärk

Idag har det varit en lugn dag. Vaknade sent, vid strax innan tolv klev jag upp med ingen huvudvärk. Skönt!! Har inte gjort så mycket sen jag klev upp. Rensade av databordet och la ner småplock i en låda så att inte Casper skulle komma åt dem och sen tog jag och släppte ut han på sin första flygtur. Han gillade verkligen att vara ute och flyga, men han flyger inte så bra än. Han får träna på det tills han ska få flytta in till de andra den 27 februari.

Tänkte försöka och ta en närbild på honom, men då flög han iväg till en annan del på burtaket. Får försöka med det i morgon istället. Ska väl försöka få ut honom en stund innan Sigrid, Mariana och Erik kommer hit. Har vilat lite idag då jag fick ont i ryggen. Vilade ganska länge och sen klev jag upp och fixade någon mat. Medans jag åt, kom jag på att vi skulle slå rekord på undulatforumet i kväll. Slutsumman av alla som hade loggat in, låg på 28 st och nästa år blir det svårare, men det SKA gå att slå rekordet då oxå.

Igår kväll tänkte jag fortsätta att läsa på boken Freja - Sagan och Valhalla, men då ville älskling ha hjälp med att flytta bokhyllan i vardagsrummet och när vi var klara, var det Hot Shot 1 på tv.n, så då blev det inget läsande heller. Måste börja på den boken, så att jag hinner läsa ut alla böckerna i den serien innan jag börjar på boken: "Om jag kunde drömma". Vill så gärna börja på den boken snart.

Nu ska jag ta det lugnt tills vi ska sova. Blir väl uppe ett bra tag till. Ska se om jag kan hitta någon utmaning som Sigrid har önskat.

*Kram*

Eran anslagstavla
Postat av: eyon

En lugn dag för dig :)

2009-02-01 @ 19:22:10
URL: http://eyon.blogg.se/
Postat av: Christine

Ja det var det.

2009-02-03 @ 15:39:28
URL: http://cloudnonine.blogg.se/

Era tankar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0