Utmaning

Här kommer en ny utmaning!
Du ska berätta 5 saker om dig själv som du tror inte så många vet, eller ALLRA helst ingen vet.
Tror du att du klarar det? Utmana dina vänner, dom du vill höra smaskiga detaljer ifrån. Och håll sedan utkik i deras bloggar!
Länka den som utmanat dig.
Let the game begin!


Jag blev utmanad utav: Jossan
Jag utmanar:   Sigrid

Visste du det här om mig:

1.
Snusar på tok för mycket och borde ha slutat för länge sen.
2. Stoppar upp papperstussar i näsan när jag är förkyld.
3. Är nässpraysberoende.
4. Blir ofta sjuk. Vet inte vad det beror på.
5. Biter ofta på naglarna så att det inte är nått kvar av dem nästan.

Eran anslagstavla
Postat av: eyon

Kul att du antog utmaningen. :) Blev ju bra svar.

2009-02-26 @ 17:10:20
URL: http://eyon.blogg.se/
Postat av: Christine

Tack!! Ja jag är nöjd, men det kliade i fingrarna, för jag ville kika på dina svar;)

2009-02-26 @ 19:44:53
URL: http://cloudnonine.blogg.se/

Era tankar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0