Uppdatering av veckan

Måndag: När jag vaknade så kände jag mig mer förkyld än jag var i helgen, så jag smsade till min handledare och sa att jag är inte frisk än och att jag blir hemma idag, då jag trodde att det skulle gå över tills i morgon. Så jag fick kurera mig med halstabletter, varmt te med honung i, kan jang, Bisolvon. Hade inte ork i kroppen alls.

Tisdag: Blev inte bättre tills idag. Var lika förkyld som vanligt, om inte ännu mer. Hostade och nös som en tok och fick snyta mig stup i kvarten =(  Nös och hostade så att jag fick ont i högra skulderbladet och ont i hela kroppen. Ögonen sved och var varma och kollade febern, men hade inte feber alls.

Onsdag: Hade ont i halsen och det kändes som om att älskling skrapade med en vass kniv i halsen på mig. Hade svårt att sova gott på nätterna. Var även denna dag ganska så förkyld. Ögonen sved ganska så lite. Kroppen värkte.

Torsdag: Halsvärken hade försvunnit och näsan var inte lika snuvig som tidigare i veckan. Kände mig ganska så pigg ändå, men bestämde mig för att vara hemma hela veckan ut. Kunde lösa lite korsord på kvällen som jag tänkte göra tidigare i veckan. Tog en promenad till affären oxå.

Idag: Piggare och näsan rinner inte lika mycket. Har sovit väldigt gott i natt. Är fortfarande täppt i näsan, värken i kroppen är borta och har nu bara en jobbig rethosta kvar att tampas med i några veckor nu. Usch för förkylningar och sjukdomar över huvudtaget!! Nu vill jag vara frisk resten av året. En förkylning per år kan man väl få. Räcker gott och väl för mig.

Nu när jag är piggare och frisk, kommer jag att få mer ork till att uppdatera bloggen igen =)

*Kram*

Eran anslagstavla
Postat av: eyon

jobbigt med förskylningar :( Skönt att vara på bättringsvägar nu iaf :)

2009-02-13 @ 14:54:04
URL: http://eyon.blogg.se/
Postat av: Christine

Ja och nu vill jag bara vara frisk resten av året.

2009-02-13 @ 19:16:54
URL: http://cloudnonine.blogg.se/

Era tankar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0