Troligtvis influensan

Idag på förmiddagen när jag vaknade, var jag hur pigg som helst och sen under tiden vi hade en kompis här, kände jag hur det började värka i lederna. Tog en alvedon men det släppte inte. Gick på affären för att jag blev sugen på ostkrokar och älskling skulle köpa kattmat. Kommer hem och fikar lite med kompisen och när hon har gått, gick jag och la mig en stund.

Efter en stund vaknade jag och kunde inte sova. Låg bara och hostade så jag klev upp en stund. Sen gick jag och vilade igen och låg ca en timme, innan älskling kom och la sig. Låg ett tag till men klev upp pga hostan. Satt uppe ett bra tag och försökte vila nyss men det gick inte. Kollade febern och den visade 37.9. Ska kolla febern igen om ett tag och har jag mer, så tar jag en alvedon.

Min matlust är konstig just nu. Ena stunden känner jag hunger och andra stunden känner jag ingen hunger alls. Konstigt!! Allt jag vill nu, är att bli fri värken i kroppen, frusenheten och hostan + förkylningen. Vill på jobbet på måndag. Men kroppen får bestämma det.

*Kram*

Ps. Klockan 20.00 kollade jag febern och den visade 38.5, så jag ska ta och sova nu. God natt på er!! Ds.

Eran anslagstavla
Postat av: eyon

du får krya på dig.

2009-02-21 @ 20:30:28
URL: http://eyon.blogg.se/
Postat av: Christine

Tack så mycket!! Ja det ska jag göra= )

2009-02-21 @ 23:35:29
URL: http://cloudnonine.blogg.se/
Postat av: Mysis/biltjuv

Hej du får ta och kolla upp det där med din förskylning. jag blir orolig när du är sjuk så ofta. Kram mysis

2009-02-22 @ 09:32:05
Postat av: Christine

Det är ju influensatider nu, så jag kan inte rå för att jag blir sjuk.

2009-02-22 @ 17:05:29
URL: http://cloudnonine.blogg.se/

Era tankar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0