Mysig alla hjärtans dag igår

Igår var det ju alla hjärtans dag och vaknade när hemtelefonen ringde. Gick upp och tittade vem det var och det var svärmor. Hade inte jag vaknat när telefonen ringde, så hade vi inte hunnit städa något innan pappa och Silvia kom. Klev upp och började städa. När vi var klar med det. åt vi lunch och sen kom dem. Satt och drack kaffe och fikade. Pappa fick 2 presenter av mig och vi fick en bukett med röda rosor av dem.

Åkte sedan på On Off, då pappa skulle dit och fixa sin kamera som displayen hade spruckit på. Han köpte en ny och sen när det var klart, gick jag, älskling och pappa på Rusta. Åkte sedan ner på Clas Ohlson. Gick på stan ett tag efter det och avslutade med en alla hjärtans dag middag på Eastern Palace och Badhusparken efter det. Åkte sedan hem till oss och Silvia kollade sin mail och sen åkte de hem till Strömsund.

Jag och älskling gjorde inte så mycket på kvällen. Var så trötta efter stadsturen, så vi tog det bara lugnt vid varsin dator som vanligt. Vill att snön ska smälta nu, så man kan köra moppe igen.



Idag är det en fin och vacker dag med sol och det droppar lite från taket. Tog och släppte ut nymfarna på en flygtur i deras rum idag och gud vad de skrek när de fick komma ut och flyga. De blev ju så glada. Ska få ork att ta itu med deras rum innan Casper flyttar in där. Måste bara ha blomjord till ett av träden oxå. Ska se om jag ska köpa det på måndag.

Idag har jag bara suttit och löst korsord sen jag vaknade. Fikade lite. Mackor med riven morot på. Vad gott det var!! Mums..

Eran anslagstavla
Postat av: eyon

Mysigt med middag :)

2009-02-15 @ 15:42:05
URL: http://eyon.blogg.se/
Postat av: Christine

Ja det var mysigt =)

2009-02-15 @ 16:05:44
URL: http://cloudnonine.blogg.se/

Era tankar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0