Jobbig hosta

Nu har man äntligen blivit av med influensan och nu är det bara en jobbig hosta och förkylning kvar. Kom just hem från apoteket. Har varit och köpt cocillana etyfin för hostan och jag hoppas att den hjälper. Är mycket piggare nu än tidigare i veckan. Men tröttheten sitter i än och kommer nog att göra det ett tag till framöver. Nu ska man njuta av en kopp gott kaffe och sitta här vid datan. Kommer att bli hemma hela veckan ut och vila upp mig. Har ingen aning vad vi ska hitta på att göra på jobbet till veckan då eleverna har sportlov. Det får man se då.

Eran anslagstavla
Postat av: eyon

Hoppas den hjälper, iaf lindrar den värsta hostan.

2009-02-26 @ 19:54:45
URL: http://eyon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja det hoppas jag med. Hostan känns lite bättre just nu.

2009-02-26 @ 20:39:32
Postat av: Christine

Jag skrev på förra. Tog bort mitt namn:(

2009-02-26 @ 20:40:14
URL: http://cloudnonine.blogg.se/

Era tankar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0