Förkyld =(

Vaknade i morse och kände mig inte pigg. Smsade jobbet och sa att jag blir hemma idag, så nu sitter man och snorar och nyser för fullt. Hade huvudvärk oxå när jag vaknade, men den är borta nu utan att jag behövde ta en tablett. Har funderat hela tiden nu om man ska krypa ner i sängen och läsa boken Freja - Sagan om Valhalla. Men det har inte blivit av ännu. Får se vad jag hittar på att göra. Sitter i stället och pratar med en kompis på msn. Resten av dagen blir lugn.



I söndags när älskling skulle följa med Sigrid och Mariana för att visa dem vart de kunde tanka bilen, så fick jag en kram och en puss av älskling och då när jag pussade honom, pirrade det till i magen. Så har det inte gjort på länge nu. Det var den första förälskelsepirret som man får från början när man blir kär i någon. Den känslan var så härlig att känna igen =) Hoppas nu bara att det kommer flera såna fram över.

Eran anslagstavla
Postat av: eyon

Jobbigt att du blivit sjuk igen så snart. Men kanske det hjälper sen när du fått komma till doktorn.

Mysiga feelings med kärleken :)

2009-02-03 @ 15:53:58
URL: http://eyon.blogg.se/
Postat av: Christine

Jo, men sen så har jag varit dålig ganska länge nu. Ja.

2009-02-03 @ 19:39:59
URL: http://cloudnonine.blogg.se/
Postat av: becciisz

Heej, ska vi lägga till varandra i blogglovin? :)

Pussar!

2009-02-06 @ 15:57:38
URL: http://becciisz.blogg.se/

Era tankar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0