Äntligen helg

Nu är det äntligen fredag och man har 2 härliga dagar till att vila upp sig på, så att man orkar ta sig på jobbet på måndag. Men först ska jag njuta av helgen. Idag har jag och älskling ställt ut sängen efter vårat inneboende som har bott här i 3 månader. Medans jag höll på att vika tvätten, ringde det på dörren och 2 kompisar till oss kom över en stund. Vi gjorde i ordning kaffe och värmde på bullar. Så vi satt och fikade och umgicks. Efter en stund så ringde det på dörren igen och då kom en kompis till, så alla fem satt och fikade.

När de hade gått fastnade jag med korsordstidningen ett tag och älskling fixade i sovrummet med Marcus. Satte in gästdatan där. Så tvätten är fortfarande ovikt. efter en stund av korsordslösande kom jag på att jag har ju inte pratat med en av mina kusiner sen i höstas, när jag träffade henne och min andra kusin på stan, så jag slog en pling till henne och vi satt och pratade i en timme.

När vi hade pratat klart, fastnade jag vid korsordet tills Jossan skrev till mig på msn. Har även gjort lite ändringar på min blogg. La dit en klocka oxå.  Resten av kvällen blir till att ta det lugnt. I morgon kommer pappa och Silvia in, så då ska man hitta på något med dem. Skriver kanske ett snabbt inlägg innan jag ska sova senare. Tidigare idag tog jag och fixade snabbare bredband, så om nån timme har jag 24 Mbit/s istället för 8 Mbit/s =)

*Kram*

Ps. Ni får inte glömma bort att det är Alla Hjärtans dag i morgon den 14 februari. Ds.

Eran anslagstavla
Postat av: eyon

Skönt att städa bort sängen och få mer plats :) yes alla hjärtans dag imorgon, mysigt.

2009-02-13 @ 22:44:41
URL: http://eyon.blogg.se/
Postat av: Christine

Ja det blev mer plats nu i sovrummet. I morgon ska pappa få 2 presenter av mig =)

2009-02-13 @ 22:48:07
URL: http://cloudnonine.blogg.se/

Era tankar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0