37 frågor

1. Vad är klockan? 00.56.

2. Ditt Namn? Christine.

3. Smeknamn?  Chris.

4. Piercings: Ja i öronen och i näsan. 

5. Ögonfärg: Blå.

6. Födelseplats: Östersunds BB. 

7. Favoritmat: Kött och potatisgratäng.

8.  Någonsin varit i Kalifornien? Nej. 

9.  Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Nää, varför skulle jag det? 

10. Älskat någon så mycket att du börjat gråta? Inte vad jag kommer ihåg. 

11. Varit med i någon bilolycka? Nej.

12. Krutonger eller baconbitar? Baconbitar.

13. Favoritdag på veckan? Fredagar, lördagar.

14. Favoritrestaurang: Eastern Palace och pizzeria Prinsess. 

15. Favoritsport:  Hästhoppning.

16. Favoritdrink: Har ingen speciell. 

17. Favoritglass: Rabarberglass.

18. Walt Disney eller Warner Bros: Walt Disney.

19. Favorit-snabbmatrestaurang: Max.

20. Vilken färg har din sovrumstapet? Terracotta. 

21. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet?  1 gång för moppekortet.

22. Vem fick du ditt förra mail ifrån? Bloglovin´.

23. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort? Har inget kreditkort.

24. Vad gör du oftast när du är uttråkad? Sitter vid datorn.

25. När går du och lägger dig? Mellan 23-01.

26. Vem kommer att svara på detta test först? Den som gör det, vem det är, är svårt. Jossan tror jag.

27. Vilken är din favoritgodis? Choklad och sura godisar.

28. Vilket tv-program missar du inte? Lokala nyheterna, men kan hända att jag missar det.

29. Senaste person/er du gick ut och åt middag med? Pappa, Silvia och min älskling. 

30. Ford eller Chevrolet? Ford.

31. Vad lyssnar du på just nu? Undulaten Casper som kvittrar så vackert.

32. Vilken är din favoritfärg? Blå. 

33. Hav eller flod? Hav.

34. Hur många tatueringar har du? Ingen.

35. Har du någon gång kört slut på bensinen?  Nej inte till moppen.

36. Katter eller hundar? Hundar, men jag har 6 katter. 

37. Klockslag när du blev färdig med det här mailet: 01.09. 


Eran anslagstavla
Postat av: Anonym

kul men fler utmaningar. vill bara säga att min blogg är uppdaterad. vill du ha bilden på det sista inlägget kan jag sända den på msn. den är nämligen rörlig och bär på en liten hemlighet. för de som reggar sig får se den inne på bt. men du får den av mig på msn. kram kram mysis

2009-02-21 @ 17:04:50
Postat av: Christine

Mysis: Jag ska vara ärlig och säga som det är nu. VARJE gång jag går in på din blogg, får jag jävligt ont i magen. Jag vet vad det beror på oxå.

2009-02-21 @ 17:38:17
URL: http://cloudnonine.blogg.se/

Era tankar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0